måndag 29 augusti 2011

K.O!

De senaste veckorna har varit kaotiska, minst sagt. Vi fick vår lägenhet, en vecka efter det märke jag att studera fuckat upp min ansökan och jag blev tvungen att göra en återanmälan, några dagar efter det så fick vi veta att csn inte ville ge min pojkvän något lån, pojken lyckades fixa ett timvikariat, och även om han inte kommer hinna jobba så mycket den här månaden så är det bättre än inget. Allt verkade okej, innan antagningsenheten på UU fuckade upp min ansökan och strök mig på halva kursen av misstag. Idag så har jag sparkat dem i baken. Nu ska jag bara vänta på att de ska rätta till det, sälja gammal kurslitteratur och fixa mitt csn ordentligt nu när jag äntligen kan göra det. September kommer att bli jävligt mager, men för stunden känns det som om världen har slutat kissa mig i mina köttsår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar