onsdag 8 april 2009

Oh, please, give me

Om jag är rik när jag är 35 så ska jag bli tjock. Inte asfet, men sådar att jag precis krossat gränsen för "mullig". Så jag har jättetuttar och jätteröv.
Sedan så ska jag sminka mig mycket och ha exklusiva specialsydda kläder. Mycket röda klänningar i dyra glänsiga tyger. jag ska ha en divan som jag ligger på och äter olika lyxiga choklad delikatesser och choklad praliner samtidigt som jag röker med cigarettmunstycke hela dagarna. Jag ska bara umgås med unga och vältränade homosexuella män, dem ska jag dricka dyra drinkar och viner med.


Det är skärtorsdagen imorgon, jag får önska att jag var fet och äter choklad hela dagarna. En sjuktmassa snorungar kommer ju att äta godis imorgon

1 kommentar:

  1. Jag kan vara en vältränad homosexuell man, jag kan vara vad som helst för dig, bara jag får hänga med dig när du är en tjockis med klass.

    SvaraRadera